Betrayer!!! ni la nmenye tikam dr blkg...

Greeting 1 Malaysia...
aku dh lupe dh tarikhnye bile tp aku mmg nk mrh btol rsenye..ptut la tetbe je rse x sdap ati..rupe2nye instinct yg aku rse ni mmg tepat..mende ni mmg dh lme aku blh agk sbb dorg ni bese gne taktik ni..sbnrnye mmg dh bnyk yg aku dpt tngk & bace tp smpat captured yg ni je..kalo korg nk tau ape mende yg mmbuatkn aku mrh sngt tngk la gmbr2 kt bawah ni..ishhhhhhhh..geram btol aku!!!

ape motif dorg ni???



amboi3..ske ati je pnggil ktorg ni 3 ekor kn???
pas2 sesedap ati je ckp org hipokrit...oit manusia, crmin diri 2 dlu!!


mslhnye ko dh kacau hdup ktorg..
aku rse bdk ni sawan r..bek bwk g hsptl cpt2..tkut melarat plak


ayt yg aku bulatkn 2mmg x blh blah gile..
so skrg ni ko nk kte yg ktorg ni bodoh la ea???
x pndai cm ko kn sbb ko dekan..
eh manusia, Allah nk tarik nikmat yg die bg kejap je la wei..


td kutuk org cm pndai sngt tp mengeja pn x reti..
tkut smpat org len kutuk dlu agknye...


"xsdo2 diri"..ko ckp kt diri ko sndri ke ape???

oit manusia yg bertopengkn 'Seth Tan' (bapak sopan aku ckp setan kt org,,hahahaha)..aku kalo ikt ati nk marah mmg aku x 'mosaic'kn gmbr n nme ko biar sume org tau tp aku x nk la malukn korg..cube la sedarkn diri ko sndri dlu..aku tau la aku ni x pndai tp x pyh r nk kutuk aku cm 2..so,skrg aku x ksah la org nk kutuk ku ke,ckp aku mcm2 ke sbb aku mmg dh x ksah..from now on, I just wanna live my life..x nk ambk cmpur psl hal org len dh.

sumber gambar :  
ade la sumber2 yg boleh dipercayai :)

2 comments:

iera said...

cik mate sepet tak payah amek tau pasal org macam tu...selagi kita rase tindakan kita tu betol..teros kan...orang mcm tu?? lantak kan die..hehehe..*tibe2 cik iera pon rase mcm nak marh..hahaha...

cik mate sepet said...

thanks coz bg pendapat..tp dorg ni x penah serik..tak penah2 nk berubah..bebal cm lembu je...